Çırê Musyon

4 Kasım 2018 Pazar

Öcalandan Inciler.

Devlet bana hizmet imkânı versin, devletin akıllı bir eri gibi çalışacağım,
Kürtleri hizmetinize sokacağım,
Atatürk’e derin saygılar.
Kürtlere Atatürk’ü yeniden tanıtmalıyız,
Kendimi Türk'ten daha iyi Türk hissederim,
Ayrı devlet yaşamaz,
12 Mart, 12 Eylül önemli adımlardır,
Dünyadaki en büyük işleri taşeronlar yapar,
Milyonlarca insanı ilaç gibi kullanacağız,
Hizmetimin karşılığında rütbe istemiyorum,
PKK'yı Türkiye sevgisiyle donatalım,
Bizi hep Türkiye'ye karşı kullandılar.
Bütün Kürtleri Türkiye ile bütünleştireceğim,
Genelkurmay’ın çerçevesi bizim için yeterli,
Yapacaklarımız Kemalizm’e aykırı değildir,
Atatürk olsa bizi desteklerdi, sonuna kadar Türkçülük,
Hakkari'de Türkçe öğretelim,
Talabani ve Barzani kullanılan güçlerdir, Barzani ve Talabani’ye nefes aldırmayalım, Irak’ta bizimkileri hazırlayalım,
MHP bizimle iş yapsın,
Türk devletine zararım dokundu, on kat kazandıracağım,
İlk üyelik başvurum Ülkü Ocakları’nadır,
Ordu kişiliği benim için saygı duyulacak tek kişilik,
İçimizde sapık adamlar oluk oluk kan akıttılar,
Şehit yakınlarının ellerini öpeyim,
Bizi hep Türkiye'ye karşı kullandılar,
ABD'yi yedeğe düşürelim,
Bütün Kürtleri Türkiye ile bütünleştireceğim,
Misak-ı Millici olmak aktüel bir konudur,
Halk Barzani ve Talabani'den nefret ediyor,
Makam, rütbe istemiyorum, Gel şunu yap' deyin, bu benim için emirdir.
Devlet bana hizmet imkânı versin.
Devletin adamı olmak çok büyük olaydır. Mimar gibi bağlayacağım çok güzel bağlayacağım.
İradem elimden alınmadı, isteğimle yapıyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder